keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Ihan vain tiedoksi - Olen hengissä.
Kärsin massiivisesta ompeluahdistuksesta, enkä kykene tuottamaan uutta. Pojalle olen kyllä ommellut peruspaitoja ja housuja äskettäin aloitettua päiväkotia varten. Esikoinen taas aloitti koulun ja minä olen käynyt nyt kaksi päivää töissä.
Huh!
Kyllä tämä tästä. Ihan kohta tulee taas uusi tuuli, joka nostaa minut niskastani ylös.
_____________________________________________________
 
Just to let you know - I'm alive.
I'm suffering from a massive sewing block, I haven't been able to produce anything new. Yes, I've been sewing the most basic things like shirts and pants for The Boy, as he just started his years in kindergarten. The Girl started her first grade and I've been going to work (Yes! I'm working full time now) for a couple of days.
It'll get better. There's a second wind coming soon and picking me up from this.
 
 
Lapsetkin on kunnossa. Kasvattaneet kulmakarvoja, viiksiä ja partojaan kesän aikana.
______________________________________________________
 
The Kids are fine too. Growing beards, moustaches and eyebrows during the summer.


5 kommenttia:

  1. tervetuloa työelämään. mä olen ollut ompelumasiksessa jostain keväästä lähtien.. ehkä tää tästä

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti inspiraatio löytyy, että me muut päästään taas inspiroitumaan sun inspiraatioista. Sulle on tunnustus blogissani, jos se jotain auttaa. http://vaahtokarkkimonsteri.blogspot.fi/2012/09/urban-unisex-hoodie-and-pals.html

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä koko konkkaronkalle! Ihana kuva! :D

    VastaaPoista
  4. He he, onks siel meikattu vai?
    Meil tyttö kans kyl hoksaa heti jos meikkipussi vaik pilkistääkään laukustani ja sit varkain jossainvälis menee meikkaileen. ei sil, on kyl taitavampi ripsarin laittaja ku minä, osaa laittaa ilman peiliä ripsaria ja yleensä ne myös on ripsis, ei naamalla...
    Välil on taantumia, se kuuluu asiaan, mut luultavasti se uusi tuuli tuleeki sit sellasel vauhdil että se on menoa sit :D:D

    VastaaPoista
  5. Muuten kiva, mut ton tytön botoxit on kyllä pikkasen överit. XD Mie tein ihan samanlaiset rattaan päälliset tänä kesänä raita on vain musta-valkea. :D

    VastaaPoista